Dag 7: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 7: Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 7: Orlando

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

07 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Na een ochtendje keutelen en zwemmen zijn we rond 12.00 uur vertrokken naar Orlando. Het is de Florida Mall geworden. Het was nog niet zo druk toen we aankwamen dus dat was wel lekker. Het is vandaag echt de dag van Senne geworden. Eerst kreeg hij een paar slippers van Crocs. Bij Abercrombie & Fitch kids hadden ze nog een leuk polo'tje voor hem. Wel jammer dat er in de toeristische malls minder extra korting af gaat, maar we komen nog wel meer Abercrombie's tegen waarschijnlijk.

Na de Florida Mall zijn we doorgereden naar de andere outlet aan het einde van de International Drive. Hier heeft Mitchell nog een paar New Balance schoenen gescoord. Hier hebben ze zijn maat wel. De verkoper vertelde ons dat ze tot maat 24 verkopen, dat is voor ons maat 54, terwijl ze bij ons niet groter gaan dan maat 12.

Bij de Uggs outlet was het wederom, net als vorig jaar, niet veel. Allemaal zomersandalen met 50% korting en de prijzen van de enkele boots die ze hadden lagen hetzelfde als in de winkels. Ik denk dat ik voor we teruggaan nog een paar mini classics meeneem. Scheelt zo €70 met Nederland, maar die zal ik gewoon in de winkel kopen, want de outlet had ze niet.

Senne heeft nog een geweldige winterjas gehad van Ralph Lauren. Hij was zo trots als een pauw. Moest hem gelijk showen (met 30 graden).

We zijn daarna gaan eten bij Sizzler, heerlijke steak met saladebar, incl. toetjes en warme gerechten. Was weer super. Nu zijn we weer thuis en liggen de jongens al op bed en dat is wat ik ook ga doen.

Truste.

• 08 Augustus 2013 - 10:28

Mark Van Leeuwen:

Staat er nog een pretpark op het programma Maris?

• 08 Augustus 2013 - 15:37

Marissa Vugts:

Nee Mark geen pretparken. We vinden het een beetje zonde om $600 uit te geven voo 1 dagje park en wachten en warmte. We gaan naar Atlanta naar de World of Coca Cola en waarschijnlijk CNN!