Dag 8: Downtown Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 8: Downtown Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 8: Downtown Disney

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

08 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Jeetje, dag 8 alweer, wat vliegt de tijd toch als je vakantie hebt.
Vandaag zijn we erg laat vertrokken richting downtown Disney. Toen we daar aankwamen zijn Quinn en Senne gelijk naar de lego gelopen. Hier kunnen ze autootjes maken en dan tegen andere racen. Ik ben de disneystore ingelopen. Wat is alles duur daar zeg vergeleken met de Walmart of Kmart. Alleen een sleutelhanger gekocht met een Buzz Lightyear pistool eraan.

Toen we naar buiten wilde gaan was er weer een wolkbreuk, maar eigenlijk zo snel als de regen was begonnen, zo snel was de zon er ook weer en de hitte ook. We zijn toen naar de kant van Planet Hollywood gelopen en hebben we een Cinnammon pretzel en hotdog op. Na een uurtje hadden we het eigenlijk al wel gezien en zijn we naar de Mall at Millenia gereden. Dit is echt een hele mooie mall met hele dure winkels zoals Cartier, Louis Vuitton, Chanel etc., maar wij gingen toch voor Hollister, Abercrombie, Gap en natuurlijk even naar de Apple Store.

Toen was het inmiddels al 18.00 uur geworden en hebben we in de foodcourt gegeten bij een echte Happy Days tent. Heel gezellig en het eten was ook heerlijk. We kregen na te hebben betaald zelfs nog drinken 'to go' mee. Hier in Amerika krijg je in ieder restaurant gratis refills. Je besteld dus altijd maar 1 drankje en kan net zoveel drinken als je wilt. Hier zou Nederland ook eens een voorbeeld aan moeten nemen. Die kleine glaasjes die je bij ons krijgt voor een hoop geld, eigenlijk schandalig.

Na de mall en een hele rustige Abercrombie & Fitch zijn we naar Pirates Cove gereden in Kissimmee en hebben we een uurtje gemidget golved. Het zijn altijd er leuke banen. Senne als enige 2x een hole in one gescoord. We kregen na afloop nog 2 munten voor 2 gratis games voor een volgende keer. Volgende keer misschien naar Pirates Cove Lake Buena Vista.

Na het golven nog even wat boodschapjes gehaald en toen lekker naar huis. Morgen gaan we naar downtown Orlando.

• 11 Augustus 2013 - 08:32

Ranca:

Wat een geweldige reis zijn jullie aan het maken zeg...ik volg jullie en ik heb nog iemand op mijn Facebook uit me vriendelijkst die ook die kanten is.die doe ook een rondreis van 4weken toppie hoor