Dag 11 en 12: Orlando en Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 11 en 12: Orlando en Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 11 en 12: Orlando en Savannah

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

12 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Savannah

Zondagochtend zijn we al begonnen met inpakken omdat het de laatste dag zou zijn in de vila. De volgende ochtend moesten we om 10 uur vertrokken zijn.
Rond 12 uur zijn we vertrokken naar Celebration om nog een keertje bij die bakery een pie te eten. Deze keer heb ik een key lime pie genomen en die was echt weer heerlijk, nog lekkerder dan de strawberry cheesecake die we eerder op hadden. We hebben nog even door Marketstreet gelopen en door Celebration zelf gereden. Als ik ga emigreren dan ga ik hier wonen; wat een leuk plaatsje is dit. Je waant je hier niet in zo'n drukke omgeving als Orlando en Disney is. En de huizen zijn echt amerikaans, geweldig.

Na Celebration zijn we nog even naar een outletje geweest waar we per ongeluk langsreden. Toen was het alweer half 6 en zijn we gelijk gaan eten bij Applebees. Na Applebees zijn we nog een keer gaan golven bij de Pirates Cove want we hadden nog een munt voor een gratis spel. Na het golven zijn we teruggereden naar de vila en alvast wat opgeruimd.

De volgende ochtend vroeg opgestaan omdat we om 10.00 uur weg moestem zijn. En om klokslag 10 uur zijn we vertrokken. Een week vila afgesloten en op weg naar Savannah.

Onderweg, na ongeveer 2 uur rijden zijn we nog gestopt bij de St. Augustine outlets. Hier zijn we vaker geweest. Nog een ijsje gegeten en na wat gekocht te hebben bij Tommy Hilfiger zijn we weer verder gereden. Rond half 3 kwamen we aan bij het visitors center van de staat Georgia. Even wat kaarten, folders etc. meegenomen en we konden onze weg vervolgen.

Om 5 uur kwamen we aan bij ons hotel in Savannah. De jongens hebben nog even gezwommen en toen zijn we nog even bij Hollister geweest in een nabijgelegen mall. Daarna weer gaan eten bij Applebees. En toen we net zaten begon het te regenen en te onweren. En ja hoor: alle lichten/electriciteit viel uit, waarschijnlijk door het onweer. Dit gebeurt erg vaak in Amerika. Bij andere winkels hebben we dit ook al vaker meegemaakt. Alleen nu duurde het toch wel 20 minuten voor alles weer aan ging. Wat wij raar vonden is dat ze ons eten kwamen brengen in het donker. We konden niet zien wat er op ons bord lag, dus dat hebben we niet gedaan. Eten weer meegenomen en nadat alles weer aan was kregen we ons eten.

Na het eten nog even water gehaald bij de Walmart en toen naar het hotel.

Dinsdag naar Atlanta!