Dag 16: Valdosta en Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 16: Valdosta en Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 16: Valdosta en Tampa

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

16 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Tampa

Vanochtend zijn we, na een toch wel onrustige nacht, om half 8 opgestaan om te gaan ontbijten. (we hadden een hotel aan de highway en dat hebben we ook wel gemerkt. Ipv dat ze mensen met kinderen nou achter zetten) Na het ontbijt ingepakt en vertrokken uit Valdosta.

Na een half uur kwamen we al aan in Florida. Hier weer even het welkomstcenter bezocht. We kregen jus d'orange en Mitchell en Brent wonnen nog een zonnebril door hun email op te geven. Ook nog een paar foto's gemaakt. Het voelde toch wel weer als thuiskomen. Ook het weer werd gelijk beter, in ieder geval een stuk warmer dan de afgelopen 2 dagen in Georgia.

Onderweg reden we langs Gainesville en toen werd er een mall aangegeven. Omdat het niet zover meer was naar Tampa zijn we afgeslagen en hebben we even geshopped. Weer bij Abercrombie en Hollister leuke koopjes gescoord. Ik had 2 lamswollen truien van Abercrombie voor $8 per stuk. Gewoon lachertjes vergeleken bij ons. Er werkte daar ook een nederlands meisje die in Amerika woont en zij vond het leuk Nederlanders tegen te komen en we konden gewoon Nederlands praten.

Na een uur zijn we aan onze laatste etappe naar Tampa begonnen en om 5 uur kwamen we aan bij ons hotel. Jongens weer gezwommen en ik een wasje gedraaid in de guest laundrey. Om half 9 zijn we gaan eten bij Friday's. Wat een drukte was het hier, maar we hebben weer heerlijk gegeten.

Morgen Tampa in en verder zien we het wel. Zondag vertrekken we weer en dan gaan naar Venice.