Dag 17 en 18: Tampa en Venice - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 17 en 18: Tampa en Venice - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 17 en 18: Tampa en Venice

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

18 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Tampa

Vanochtend na het ontbijt rustig aan gedaan en de jongens weer gezwommen. Rond 1 uur zijn we richting Tampa vertrokken. We zijn nog gestopt bij het Raymond James Stadium. Hier spelen ze americain football. Aan de overkant ligt het Yankee stadium. Hier spelen de New York Yankees tijdens de wintermaanden. Het is helaas niet mogelijk dichtbij of in het stadium te kijken, maar toch nog een foto gemaakt.

Hierna zijn we naar de International Plaza gereden bij het vliegveld. Dit is een hele mooie grote mall. We hebben bij de cheesecake factory een stukje cheesecake gegeten. Je kan beter gewoon 's-avonds eten, dan ben je goedkoper uit dan 4 stukken cheesecake.
Hierna zijn we de mall in gegaan en hebben we nog even geshopped. Rond 6 uur zijn we weggegaan en hebben we bij Applebees's gegeten.

De volgende ochtend, zondag, hebben we na het ontbijt alles weer ingepakt en zijn we vertrokken richting Venice. Onderweg zijn we nog gestopt bij een outlet. Niks kunnen scoren. Het is best duur in de outlets en echt koopjes zijn er niet. Dus na een pitstop bij Starbucks zijn we weer verder gereden.

Onderweg zijn we door Sarasota gereden. Is wel een leuk plaatsje maar helaas was er weer een wolkbreuk en zijn we er niet uitgegaan. Rond 4 uur kwamen we aan in ons hotel in Venice.
Omdat er niet veel restaurants in de buurt zaten zijn we naar Friday's gereden in Port Charlotte. Na het eten nog even bij de Kmart geweest en toen wederom in een wolkbreuk terug naar het hotel.

Morgen gaan we aan onze laatste etappe beginnen: Naples! Hier blijven we 3 dagen voor we donderdag weer terugrijden naar Miami. Vrijdag gaan we weer naar huis, helaas. Nog maar even genieten van het geweldige Naples en misschien nog een dagje strand.