Dag 21 en 22: Naples (3) en Miami - Reisverslag uit Miami Lakes, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 21 en 22: Naples (3) en Miami - Reisverslag uit Miami Lakes, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 21 en 22: Naples (3) en Miami

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

22 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Miami Lakes

Woensdagochtend zijn we gelijk na het ontbijt naar het strand gegaan. Het was heerlijk weer en zelfs erg warm. Ik heb lekker gepootjebaad en de jongens hebben lekker gezwommen. De dolfijnen zwommen op niet heel verre afstand. Hier nog foto's van gemaakt. Ook was er een schilpaddennest. Wij lagen hier naast. Na anderhalf uur was het helaas weer gedaan met de zon en begon het weer te regenen. We zijn daarna weer naar het hotel gegaan oms te douchen.

's-middags zijn we nog even bij Hollister geweest en daarna hebben we gegeten bij Friday's in Estero.
Op de terugweg naar Naples nog gestopt bij een midgetgolf maar er was niet te spelen op de banen. Ze waren zeiknat van de regen en het begon zelfs weer te regenen toen we daar stonden. Geld teruggevraagd en weggegaan.

Donderdagochtend hebben we na het onbijt alles weer ingepakt en zijn we om 12 uur vertrokken naar ons eindpunt Miami.
Rond 13.45 uur waren we weer in Miami, maar omdat we nog te vroeg waren voor ons hotel zijn we nog even gestopt voor een bakkie koffie bij de McDonalds.

Om 15.30 uur waren we in ons hotel en zijn we met het echte pakken begonnen want morgen gaan we na 3 weken weer naar huis. Aan alles komt een eind. Alles is gelukkig ingepakt en morgen nog de laatste dingen in de tassen en we kunnen weg.

Na het pakken zijn we voor de laatste keer bij Friday's gaan eten. Jammer hoor, zal dit restaurant erg missen in Nederland en zeker de prijzen hier en alle free refills.

Na het eten hebben de jongens nog gezwommen en zijn we naar de kamer gegaan.
Morgen hebben we nog zat tijd want we vliegen pas om 21.00 uur. Misschien nog even naar een mall voor de laatste keer en dan rond 17.00 uur naar het vliegveld de auto inleveren en inchecken.

• 23 Augustus 2013 - 07:54

Mark:

Alvast een fijne terugreis. Geniet er nog van en succes met je koffers ;-)