Dag 23: laatste dag Miami en terugreis - Reisverslag uit Brussel, België van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 23: laatste dag Miami en terugreis - Reisverslag uit Brussel, België van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 23: laatste dag Miami en terugreis

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

24 Augustus 2013 | België, Brussel

Vrijdagochtend al vroeg wakker, 07.00 uur. Het is me in de 3 weken die we geweest zijn niet gelukt één nacht door te slapen of langer te slapen. Was in ieder geval op tijd klaar. Om half 10 gaan ontbijten, maar wat een drukte in die kleine ruimte. Het viel ons op dat er alleen maar Zuid-Amerikanen waren en dat zelfs het personeel geen engels praat. Na het eten naar de kamer gegaan en de laatste spullen ingepakt. Om 11.00 uur alles in de auto gedaan en uitgechecked.

Hierna zijn we naar 'The Falls' gereden. Dit is een mall die niet overdekt is. Hier zit een Abercrombie & Fitch voor volwassenen en kids. Brent had hier op de valreep nog 2 broeken voor $25. De jongens vonden het te warm en daarom zijn we een stukje teruggereden naar een overdekte mall, de 'Dadeland mall'. Bij Macy's stonden ze parfum te promoten. De parfum van Viktor en Rolf 'Flowerbomb'. Een heerlijk luchtje, maar dat ga ik daar niet kopen omdat het een Nederlands duo is.

Om 16.00 uur zijn we richting vliegveld gereden. We moesten nog tanken, want we zouden de auto volgetankt afleveren. Rond half 5 reden we de car rental binnen en hebben we al onze spullen gepakt en zijn we naar het vliegveld gegaan met een soort monorail. We konden gelijk inchecken en waren we onze tassen ook gelijk kwijt. We zouden gaan boarden om 20.10 uur en om 21.00 uur vliegen. Toen het vliegtuig vertrok moesten we helaas weer terug naar de gate omdat er iemand ziek was geworden en uit het vliegtuig gehaald werd en met een ambulance werd afgevoerd. Daarna alsnog vertrokken. Gelukkig nog wat geslapen maar echt comfortabel is het niet in zo'n vliegtuigstoel.

Om 10.30 uur kwamen we aan op Londen Heathrow en zijn we richting onze connecting flight van 14.15 uur gelopen. Even de taxfree winkeltjes bekeken, zoals Harrod's en wat gedronken bij Starbucks. Om 13.45 uur gingen we boarden maar we werden even apart gezet omdat onze tickets niet werkten. Toen zei de dame gewoon doodleuk dat we niet mee mochten op de vlucht naar Brussel omdat er niets bekend was bij British Airways, terwijl ik de tickets had gegeven en die van Virgin gehad had in Miami. Ze zei dat we maar een andere vlucht moesten boeken en betalen en dat we in ieder geval niet mee mochten. Toen werd ik toch wel even pissig. Heb mijn eticket van het reisbureau laten zien maar ook toen mochten we niet mee. Ze wilde dat ik de tickets zou gaan omboeken en dat er contact opgenomen moest worden met Virgin, maar dat ik wel snel moest zijn als we toch nog mee wilden op de vlucht. Als een gek ben ik naar die ticketbalie gerend en ze wisten er daar al van en zeiden dat het de schuld was van Virgin, zij hadden ons op de British Airways vlucht geboekt maar niet doorgegeven en betaald aan hun waardoor wij eigenlijk niet mee konden. Ze hebben mijn eticket gehouden met de gegevens en zouden het verder regelen met Virgin. Wij mochten toch mee met de tickets die we hadden en gelukkig zaten we 5 minuten later alsnog in het vliegtuig. We waren erg te spreken over Virgin maar dit legde toch een beetje een smet op hun. Weet niet of ik hier nog iets mee ga doen.

De vlucht was heel kort, ongeveer 40 minuten en om 16.25 uur waren we dan toch in Brussel. Nu nog kijken of we al onze bagage wel zouden krijgen, maar alle bagage is aangekomen. Pa en ma gebeld en toen naar huis.

Nu gaat de moeheid toch wel toeslaan en ga ik mijn bedje opzoeken. Welterusten!