Dag 2: Miami - Reisverslag uit Miami Lakes, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 2: Miami - Reisverslag uit Miami Lakes, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 2: Miami

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Miami Lakes

Vrijdag 2 augustus zijn we na het ontbijt en even zwemmen voor de jongens afgereisd naar Miami. Eerst naar Bayside bij downtown Miami. Even gezellig langs de shops gelopen en een bakkie met lemon cake genuttigd bij Starbucks. In de disneystore hadden ze weer een hoop leuke nieuwe dingen. Er gaat op 8 augustus een nieuwe disneyfilm in premiere: 'Planes' en Senne is gelijk helemaal weg van alle vliegtuigjes die daarin voorkomen. Misschien dat we hier naar de film toe gaan, in 3D.

Na Bayside zijn we via de Ocean Drive en Miami Beach naar de Aventura Mall gereden want Levi zou een Mini Ipad krijgen, nou ja krijgen, hij heeft er zelf voor gespaard. Het blijft een geweldige Mall en daar ook gelijk bij Hollister geweest. De jeans waren in de aanbieding met 25% korting, dus nu had ik een jeans voor $35 wat €27 is uitgerekend terwijl ik bij ons €69 betaal. Dat is nogal een verschil en ik denk dat ik er nog wel 2 koop.
En toen naar de Apple store. Ze hebben hier in de USA een taxfree weekend, dus we kregen de Ipad nu ook nog goedkoper dan verwacht, weer een meevaller dus. Wij blij en Levi helemaal blij. En wat was het daar weer een gekkenhuis, als zoete broodjes gingen de Ipads, Iphone etc. Kassa doen ze niet meer aan, gaat allemaal via een soort van Iphone waarmee je ook kan betalen.

Na de Aventura mall hadden we toch wel honger gekregen en zijn we naar de Fridays gereden in Hollywood. Ze hadden de menukaart veranderd dus onze pot stickers vielen in het niet, maar alsnog heeft het goed gesmaakt.
Daarna naar de Haircutter voor Levi en nog even de Kmart gepakt.
Daarna waren we aardig uitgeblust en zijn we naar het hotel gegaan.

Morgen gaan we weer weg naar Boca Raton.

• 03 Augustus 2013 - 16:16

Monica:

Geweldig! Erg leuk om alles mee te lezen van jullie vakantie!
    Blij als de voetbal weer begint, kunnen we weer gezellig bij kletsen!!
    Veel plezier nog en ik wacht al op het verslag van morgen, xxx