Dag 4: Vero Beach - Reisverslag uit Vero Beach, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 4: Vero Beach - Reisverslag uit Vero Beach, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 4: Vero Beach

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

04 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Vero Beach

Vanochtend zijn we lekker vroeg gaan ontbijten. Het was het beste en uitgebreidste ontbijt wat we tot nu toe gehad hebben. Ze hadden echt vanalles: geklutste eieren, hamburgertjes, gebakken aardappeltjes, scones, ragout, english muffins, bagels, cerials, eigenlijk gewoon teveel om op te noemen. Het heeft erg goed gesmaakt, vooral de scones met jam.
Na het ontbijt de koffers gepakt en nog even met het thuisfront geskyped. Daarna zijn we vertrokken en zijn we nog even in Boca Raton gaan kijken, nu bij daglicht. Er was ook nog een mall, een erg mooie mall. Hier bij Abercrombie & Fitch geweest en Hollister. Ze hebben, gelukkig voor ons, nog veel sale. Niet goed voor de portemonnee natuurlijk, maar wel leuk.

Rond 15.15 uur zijn we vertrokken naar Vero Beach. Het was nog een aardig stukje rijden, maar rond 17.30 uur kwamen we aan bij de Springhill Suites in Vero Beach. Weer zo'n mooi Marriott hotel met een schitterende kamer en we werden verwelkomd met chocolate chip cookies.

Na de koffers naar de kamer te hebben gebracht zijn we gaan eten bij Applebee's en hebben we nog even water gehaald bij de Walmart die gelijk naast de Applebee's lag.
Toen we terugkwamen hebben de jongens nog even gezwommen en nu ligt bijna iedereen te slapen. Ik ga ook lekker slapen. Morgen nog even een rondje Vero Beach voor we verder gaan.

Morgen gaan we naar Orlando/Kissimmee waar we een week in een vila zitten, lekker luxe en privé.