Dag 1: de reis - Reisverslag uit Miami Lakes, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 1: de reis - Reisverslag uit Miami Lakes, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 1: de reis

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

01 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Miami Lakes

Vanochtend vroeg opgestaan om precies 05.00 uur thuis weg te rijden. Het was lekker rustig op de weg en we waren dan ook om 05.34 uur in Bergen op Zoom bij pa en ma die ons zouden wegbrengen. Gelukkig was het onderweg naar Brussel ook lekker rustig en we kwamen ruim op tijd aan op het vliegveld. Omdat ik al online had ingechecked hoefden we alleen maar de koffers in te checken en dat was zo gebeurd. Het was ook nog erg rustig op het vliegveld, dat is dat weer een voordeel van vroeg vertrekken.
We hebben op het vliegveld nog wat gedronken en gegeten en toen zijn we naar de gate gelopen. Helaas bleek daar dat de vlucht vertraagd was en we vertrokken pas om 09.45 uur ipv 09.00 uur.

Om 10.30 uur kwamen we aan in Londen (lokale tijd) en daar zijn we gelijk doorgelopen naar onze connecting flight met Virgin Atlantic. Voor ons de eerste keer met deze maatschappij maar wat een super maatschappij is dit. We kregen heel veel dingen te eten, zelfs een ijsje, snoepjes en lekkere sapje, vodka, bier. Echt super. Het aanbod van films was ook heel goed. Heb gelukkig nig een uurtje kunnen slapen en de jongens ook. Vlucht is verder heel voorspoedig verlopen en we kwamen dan ook op de verwachte tijd aan in Miami, lokale tijd 16.05 uur.

Nu moesten we natuurlijk nog door de immegrations en er stond een ongelooflijk lange rij, maar toen werden we doorgestuurd naar de US resident kant en toen stonden we gelijk vooraan. En weer hadden we een super aardige amerikaan die, zoals iedereen, aan het tellen was met hoeveel we waren en natuurlijk dat we alleen maar jongens hebben. Ook dit verliep weer voorspoedig en op naar de bagage. Al onze bagage stond er al, dus op naar de rentalcars. Het was weer aardig veranderd sinds de laatste keer dat we op Miami Airport waren. Nu werden we met een metro naar de rentalcars gebracht.

Bij Alamo in de rij en natuurlijk hadden ze weer wat, maar goed, alles weer gelukt, papieren meegenomen en toen mochten we zelfs nog zelf onze minivan uitzoeken. Mitchell heeft er een gevonden met leren bekleding, dvd speler, navigatie, dus weer super.

Ik heb voor het eerste gereden in een automaat, maar wat een drama zeg. Ik ben dat helemaal niet gewend. Dit leverde wel wat lachwekkende situaties op maar ik heb ons wel veilig naar ons hotel gereden, Townplace Suites van Marriott. Het is hier super.
We hebben nog even een Wallmart bezocht voor water en drinken en om 22.00 uur was iedereen uitgeblust. Nadeel is dan wel dat je weer vroeg wakker bent, dus gaan we nu ontbijten.

• 02 Augustus 2013 - 13:36

Janny:

Klinkt allemaal goed. Jammer dat je vanmorgen geen tijd voor me had........snik...snik.......fijne dag, meis.

• 02 Augustus 2013 - 15:55

Elise:

Ga er lekker van genieten meid samen met je gezin!!!