Dag 5 en 6: Kissimmee - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 5 en 6: Kissimmee - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 5 en 6: Kissimmee

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

06 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Kissimmee

Na een wederom goed ontbijt bij de Springhill Suites in Vero Beach en te hebben ingepakt gingen we op weg naar Kissimmee. We hebben nog even een pitstop gemaakt bij de Indian River Mall in Vero Beach, maar deze was niet zo geweldig dus maar snel doorgereden. We moesten een klein anderhalf uur rijden maar het ging allemaal voorspoedig. Rond half 3 waren we in Kissimmee en hebben we bij een Kmart even gekeken en een pizza gegegeten, een grote large pepperoni pizza kostte daar $5. Iedereen een stuk en we konden weer verder.

Onderweg bleek dat er een ongeluk was gebeurd op de weg die wij moesten hebbeb om onze sleutel voor de villa op te halen. Dat was behoorlijk balen want nu moesten we echt helemaal omrijden en zelfs nog over een tolweg. We hebben er anderhalf uur over gedaan, maar om 18.00 uur kwamen we aan bij onze villa. We zitten nu 1 park verder dan vorig jaar 'Cumbrian Lakes'. Ons huis is groter en het zwembad is denk ik 3x groter. Hier vermaken we ons wel de komende week.

Na de spullen te hebben uitgepakt zijn we gaan eten bij Friday's en hebben we bij Walmart boodschappen gedaan.

De volgende ochtend, na een hele goede nachtrust, hebben we lekker ontbeten en zijn de jongens gaan zwemmen en hebben we lekker in de zon bij het zwembad gezeten.

's-middags zijn we naar Celebration gereden, dat plaatsje ligt vlak naast Kissimmee. Hebben hierover gelezen in de Telegraaf een tijd geleden. Wat een superleuk plaatsje is dat. Prachtige huizen en een supergezellige marketstreet. Bij de bakery hebben we strawberry cheesecake op en wat gedronken. Prijzen waren ook erg leuk. Misschien gaan we hier nog een keer naar toe.

Na Celebration zijn we naar de premium outlet in Orlando gegaan. Heb bijna voor niets een korte broek gekocht en Mitchell en Levi schoenen bij Ralph Lauren. Overal ging nog eens 30% extra af. Nu had Mitchell een paar schoenen voor $28 die bij ons €70 kosten.

Na de outlet zijn we gaan eten bij Applebee's. Hier ging het niet echt lekker allemaal. Er kreeg een vrouw aan de bar een soort van epileptische aanval waardoor de manager (die in de keuken stond??) uit de keuken moest en naar de vrouw kwam. Daardoor duurde het langer voor we ons eten kregen. We moesten eerst een voorgerecht krijgen maar toen kregen we opeens de hoofdgerechten al. Niet goed dus. Toen we nig aan ons voorgerecht zaten kwamen toch de hoofdgerechten alweer. Toen bleek mijn steak niet goed gebakken te zijn. Moest ik weer wachten op mijn nieuwe steak. En tot slot: er stond een kaartje op de tafel dat als je de bon zou krijgen voor de manager aan je tafeltje was geweest je bij je volgende bezoek $10 korting krijgt. En geen manager gezien, want die had het natuurlijk te druk in de keuken. Dus kregen we een kortingsbon van $10. Is mooi meegenomen voor de volgende keer.

Morgen gaan we waarschijnlijk naar de Mall at Millennia en misschien nog een outlet. We zullen het zien.