Dag 1, 2, 3 en 4: Boston MA, Milford CT, New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu Dag 1, 2, 3 en 4: Boston MA, Milford CT, New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marissa Vugts - WaarBenJij.nu

Dag 1, 2, 3 en 4: Boston MA, Milford CT, New York

Door: Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Zaterdag zijn we naar de John F. Kennedy Library & Museum geweest. Erg interessant en mooi om te zien. Voor de kinderen ook. De locatie is echt heel mooi aan het water met het uitzicht op Boston.
Na het museum zijn we naar Boston centrum gereden en naar de straat waar de bomexplosie heeft plaats gevonden in 'Boylestenstreet'. Daarna wilde we er even uit maar het was zo druk overal dat we zijn doorgereden naar een Mall vlakbij ons hotel. 'S-avonds gegeten bij Applebee's en toen zijn we naar het hotel gegaan om nog wat slaap in te halen.

De volgende dag uitgechecked en op weg naar Milford in Connecticut. We kwamen 's-middags aan bij ons hotel, Hyatt place en zijn later gaan eten en toen nog even naar de Walmart.

Maandag zijn we dan op weg gegaan naar New York. Omdat we de navigatie hadden ingesteld om tolwegen te ontlopen hebben we er wel langer over gedaan dan normaal maar om 16.00 uur kwamen we dan ook aan in Rahway bij ons hotel. Even wat informatie ingewonnen en gegeten en naar bed.

En toen was het dinsdag, we gingen eindelijk naar New York. We zijn met de auto naar Jersey City gereden hebben de auto geparkeerd en zijn met de Subway naar Time Square gereden. Was erg leuk om dat allemaal te zien. We hebben op Time Square even wat gedronken en zijn toen teruggelopen naar het Empire State Building. We zouden vanaf daar gaan lopen naar het WTC maar de jongens waren er snel klaar mee met het lopen. De Subway weer in en bij het WTC uitgestapt. Toen kwamen we bij het 9/11 memorial. Wat een indrukwekkende plek is dat zeg met die twee grote watermassa's op de plekken waar de twin towers hebben gestaan. Ik had gelezen dat op dinsdag vanaf 5 PM de toegang gratis is tot het museum. We waren er rond kwart voor 5 en toen werden de tickets uitgedeeld. Ik moest er wel voor in de rij maar had die tickets wel. De entree was behoorlijk dus het was dat even wachten wel waard,
Eenmaal binnen hebben we een film gezien over de Towers en daarna zijn we het museum in gegaan. Wat is dat een indrukwekkende plek. Echt geweldig. Ik ben echt heel blij dat we naar binnen zijn geweest. Ik kan het iedereen aanraden ook als je die entree prijs moet betalen. Echt schitterend.

Om 20.00 uur zaten we in de metro terug naar onze auto en hebben daarna gegeten en toen terug naar het hotel.

Vandaag nog een dagje New York en dan weer een stukje doorrijden.

• 06 Augustus 2014 - 15:06

Henk Muilenburg:

Mooi verhaal, zal best wel indrukwekkend zijn geweest.
    Zeker als je het ook van vroeger hebt gezien.

• 06 Augustus 2014 - 17:28

Linda En Gradus Gerde :

Hallo familie Vugts, geweldig reisverslag en erg leuk om jullie te volgen. Heel veel plezier nog en wij kijken graag mee. Veel liefs van ons en tot gauw maar weer.

• 06 Augustus 2014 - 18:10

De Veltenaartjes:

Waauuw wat een verhaal joh! En geloof inderdaad dat dat zeker
    Indrukwekkend is om te zien!! Veel plezier nog!!!